DAGA 2024
Allgemeine Informationen
Sitzungen / Sessions
Zeitplan und Listenansicht
Tagesansicht / Day view
Sitzungen, Beiträge & Rahmenprogramm - sortiert nach Zeit
Mein Kalender / Schedule
Merkliste mit iCal Export
AutorInnen / Authors
Liste der AutorInnen & ihrer Beiträge
Ausstellung / Exhibition
Aussteller und Sponsoren
Digitale Tagungstasche
Zeitschriften, Flyer, Jobangebote etc.
Raumpläne / Room plans
Suche / Search
FAQ / Support
DAGA 2024
DAGA 2024
Allgemeine Informationen
Sitzungen / Sessions
Zeitplan und Listenansicht
Tagesansicht / Day view
Sitzungen, Beiträge & Rahmenprogramm - sortiert nach Zeit
Mein Kalender / Schedule
Merkliste mit iCal Export
AutorInnen / Authors
Liste der AutorInnen & ihrer Beiträge
Ausstellung / Exhibition
Aussteller und Sponsoren
Digitale Tagungstasche
Zeitschriften, Flyer, Jobangebote etc.
Raumpläne / Room plans
Suche / Search
FAQ / Support
Author
Janina Fels
Institute: Institute for Hearing Technology and Acoustics, RWTH Aachen University
Article
Intuitive Pitch-to-Digit Associations Do Not Support Verbal Short-Term Memory (en)
Audiovisual Cross-modal Correspondences and Their Influence on Perceptual Decision Making (en)
Herausforderungen bei Messungen von Lüftungsgeräuschen in einem reflexionsfreien Halbraum (de)
Assessing Listening Effort in Primary School Children: A Dual-Task Approach (en)
Exploring the Impact of Realistic Classroom Noise on Auditory Selective Attention (en)
Comparing Simulated and Measured Urban Traffic Noise (en)
Sound Localization Performance with and without Simulated Hearing Loss: Comparison of Different Spatial Audio Reproduction Methods (en)
The Role of Talker Visibility on Memory and Listening Effort during Conversations (en)
Vortrag entfällt: Der Einfluss von visueller Umgebung und intendierter Tätigkeit auf die Lästigkeit von Belüftungsgeräuschen: Eine audio-visuelle VR Studie (de)
Real-Time Auralization for a VR-based Investigation of Background Sounds in a Classroom Scenario (en)
Towards using Audiovisual Scene Analysis to Evaluate Cognitive Performance in Classroom Scenarios (en)
Wie gut können Kinder Schallquellen lokalisieren? (de)
Session leader
SPP2236 - Auditory Cognition in Interactive Virtual Environments 2
SPP2236 - Auditory Cognition in Interactive Virtual Environments 1
SPP2236 - Auditory Cognition in Interactive Virtual Environments (Posterbereich A)